09 november 2010

Heureka, jag fann den!

Den försvunna hyran är återfunnen. Efter lite grävande så såg jag att jag hade råkat betala den till Tradera. Bra Lilith. Så ett samtal dit blev det, och jag fick prata med en sån hjälpsam kille som heter Anton som förklarade precis hur jag skulle göra för att få pengarna återbetalda in på kontot. Så nu är det bara att vänta på att de dyker upp. Varför lyckas alltid jag med sånt här?

Och min boendestödjare var guld och fixade anstånd till den sista november med hyran, för att jag ska slippa varningar och betalningspåminnelseavgifter och sånt. Du är bäst Henrik.

Jag borde inte få ha ansvar för såna viktiga saker som räkningar, jag borde ha en person som fixar allt sånt åt mig, för uppenbarligen går det inte så bra när jag fixar med det själv.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...