13 november 2010

Helgharmoni.

Vilken kanondag det har varit. Allt har bara flytit på utan nån stress. Allt som skulle bli gjort blev gjort. Ungarna har varit på härligt humör. Lite småtjafs bara men så blir det på helgerna när de inte får några pauser från varandra.

Efter att vi gjort oss i ordning och jag tagit en dusch så gick vi till ICA för shopping av lördagsgodis, mjölk och frukt. Sen hem, rulla cigg och diska undan efter frukost och sen var det dags att börja med lunchen. Efter det blev det disken igen och sen en mugg med kaffe medans trollen käkade lördagsgodis, tittade på film och spelade Björne på datorn. Jag blir så sjukt imponerad av Maja och hur bra hon är på bokstäver och att läsa trots att hon bara är sex år.

Sen var det dags för middag. Idag blev det falukorv, potatismos, ärtor och majs. Sen efter maten var det diska igen, duschning av Leo och sen var det sängen för dem.

När jag fått dem i säng så tittade jag på Bröllopsfotografen. Den var väl helt ok, men jag har svårt för svenska filmer.

Nu har jag precis varit och tittat till Maja som inte har lyckats somna än. Näst på tur är serier och sen blir det tidigt i säng som alltid när trollen är här. Gud vad jag älskar mitt liv för tillfället.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...