08 juni 2011

Möte och middagsgäst

Det har variten rätt härlig dag idag, om man bortser ifrån värmen. Ja jag är en av de där jobbiga människorna som gnäller över värmen.

Mötet med familjeenheten vet jag inte riktigt hur det gick faktiskt. Jag hoppas ju att det gick bra. Sen ska jag på ett sista möte om en vecka och så får jag beslutet i början på nästa månad.

Sen kom mamma hit på middag. Hon hade tänkt att komma på en kvällsfika, men jag bjöd henne på mat. Och eftersom trollen blev så glada över att mormor kom så ville jag inte börja fixa i ordning dem för sängen direkt efter maten så de fick vara uppe och så får de vara lediga i morgon.

Så nu har mamma nyss åkt, trollen har krupit i säng och jag har krupit ihop i soffan och njuter av svalkan ifrån det öppna fönstret.
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

isokaloriskt sa...

Ja det är väl likt, men man ska väl äta efter den? Men tallriksmodellen består mer av 2/4delar grönsaker, 1/4 kött/fisk/kyckling och 1/4 pasta,potatis,ris. Så det är likt, men det bygger på lite mer än så :)

Är du intresserad är det bara att följa den! :)

Daisy sa...

Bra att kunna vara lite flexibel ibland. Men har inte dina barn också skolavslutning i morgon?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...