20 november 2010

Jag blir så trött

Först så skulle jag ju på dejt förrförra torsdagen.Men så blev det ju inte. Så blev det bestämt att det skulle vara igår istället. Så blev det inte heller eftersom det på torsdagen dök upp en viktig födelsedagsfest han var tvungen att gå på, så då bestämde vi att det skulle bli idag istället. Men så blev det tydligen inte heller, för när han kom på att han faktiskt måste åka buss hit så tyckte han att då kunde jag ju komma till honom istället, vilket jag vägrade.

Jag fick ändra mina planer för fredagen eftersom vi skulle träffas då, men så ändrade han sig. Så ändrade jag mina planer för idag, men så ändrade han sig då också. Då tänker jag fan inte ändra mina planer igen för att sätta mig på en buss när det var meningen att han skulle komma hit. Så jag sa åt honom att jag blir jätteglad om han kommer, men gör han inte det så behöver han inte höra av sig igen. Så jag antar att jag inte kommer att höra av honom igen.

Tänk att jag aldrig lär mig skillnaden mellan pojkar och män. Och varför hittar jag bara pojkar och aldrig några riktiga män för?

Så här sur är Lilith för tillfället


Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Prinsessanadia sa...

Kanske letar på fel ställen? Men det var ju tur att han dök upp tillslut. Men en liten tanke bara.. är det något att ha om han inte ens orka sätta sig på en buss för att gå på dejt med dig!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...