02 november 2010

Mitt huvud exploderar

Jag älskar mina barn över allt annat men just nu vill jag bara ge bort dem till den första som hojtar till. De vaknar fem på morgonen eftersom vi ställt tillbaka klockan en timma och de brukar vakna klockan sex. Sen går vi till dagis och fritids klockan nio den här veckan. Det ger dem fyra timmar de kan tillbringa med att tjafsa. Och det gör dem, konstant. Så får jag inte hem min tv-box snart så kommer de att få tillbringa resterande tiden fram tills på fredag när de ska till sin pappa, i källaren. För jag orkar inte lyssna på dem mer. Jajamen, jag använder tvn som barnvakt för att roa dem på morgonen så att jag får dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro. So sue me. Jag kan skylla ifrån mig på att de tittar på pedagogiska program som Dora Utforskaren och lär sig engelska. och annat lärande.

Älskade box, kom och roa mina barn

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...