04 november 2010

Redan torsdag

Jag som tycker att jag nyss fått hem trollen, och så åker de igen i morgon. Vart tar tiden vägen?

Idag fick jag sova tills alarmet ringde, och hann till och med snooza två gånger innan Leo vaknade och kom in. Vi har haft en riktig mysmorgon utan någon som helst stress. Jag har hunnit med nästan allt som ska göras här hemma. Det enda jag ska göra efter att jag lämnat dem på dagis och fritids är disken och dammsuga. Vad ska man sen roa sig med resten av dagen?

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Linda sa...

Vad härligt att ha avklarat det mesta redan. Jag är seg idag och det händer lite i taget känner jag.
Har en go mamma så jag behöver inte laga mat i dag i alla fall.

Kan tänka mig tiden rusar i en väldig fart när man har sina barn varanna vecka :( Jag kan ju på en nivå inte låta bli att bli lite avundsjuk. Men samtidigt inte. Jag skulle nog vilja vara en helg utan barnen mellan varven dock :)

Hoppas ni får en skön dag nu Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...