12 november 2010

Skäms på mig

Jag har varit jättedålig på att uppdatera här. Det har pågått så mycket i mitt huvud så jag har svårt för att formulera ens de simplaste tankar. Men nu börjar saker och ting falla på plats så förhoppningsvis blir det lite mer uppdateringar nu.

Idag kommer småtrollen hem. Wheee! Rasmus kom igår, men åkte idag och kommer på söndag igen, inte lördag som jag skrev förut. Så nu kommer det att vara full fart konstant i en vecka, gud så skönt det kommer att bli. Jag tycker det bara blir svårare och svårare för varje vecka de är borta. Man vänjer sig aldrig, och för mig går det åt fel håll. Istället för att det blir lättare och lättare så blir det bara svårare.

Och nästa fredag har jag en dejt tydligen. Med den söta lilla pojken jag skrivit en del om. Och ja, jag vet att du är här inne och kikar så ha så kul ikväll sötnos.

Och i morse fick jag sällskap vid frukostkaffet. Karro kom över för att låna telefonen och som vanligt så babblade vi i en hel evighet.

Nej, nu är det dags för mig att sätta fart här hemma. Har duschat och fixat i ordning mig och malt tobak så nu är det bara resten kvar innan jag hämtar trollen. Hoppas ni får en fin fredag för det tänker jag ha.

Redo för en veckas kaos med trollen

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...