26 december 2010

Aj löv lov

Jag fick en smärre chock när jag vaknade och tittade på klockan och hon var elva. Och när jag kommer upp så fixar Rasmus frukost åt sig och småsyskonen. Nu har jag uppnått hälften av min läxa jag fick hos psykologen sist: två sovmornar till nästa gång. Min Rasmus är bara bäst.

Så nu sitter jag här med mitt frukostkaffe och planerar dagen. För idag blir ingen slappardag för mig. Jag hade en igår och det var jätteskönt, men jag får så svårt att somna när jag bara gjort ingenting. Kroppen har en massa energi kvar när jag går och lägger mig då. Det enda jag gjorde igår var att diska efter frukosten och röja trollens rum. Så idag blir det lite mer än så.

Sen ska jag föra över bilderna från kameran till datorn och fibbla lite med dem också. Jag skulle vilja byta bloggdesign och jag har hittat en jättefin. Enda nackdelen är att den headern är på Hannah Montana och det känns inte riktigt som något jag vill ha på min blogg. Och min header är för stor för den designen. För nu är jag trött på min juldesign. Jag tröttnar alltid på allt som har med julen att göra på juldagen. Men får dras med den här designen tills jag hittar någon där min header passar.

Vad ska ni göra idag?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...