22 december 2010

Julklappsshopping

Idag ska jag tillbringa hela dagen med julklappsinköp. Det ska handlas till alla, förutom Karro. Det är den enda julklappen som jag har klar. Men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa, så det bör inte ta allt för lång tid. Och sen mina vänner är det jullov. Nu kommer inte alarmet ringa strax efter klockan sex, jag är inte säker på om jag eller barnen ser fram emot det mest.

Och vilken kanonson jag har. Igår var jag ju på Karros dotters julavslutning. Så Rasmus lagade maten, diskade, gav Maja sin astmamedicin och nattade dem. Fattar ni vad bäst han är! Och gud så skönt det var att komma hemifrån.

Men det märks att den senaste månaden varit kaos för jag var hemifrån i två timmar bara och var helt slut när jag kom hem. Var så trött att jag bara frös, även när jag kröp ihop under min varma filt.

Så jag slängde i mig lite pepparkakor och lussebullar och en skål med popcorn och sen gick jag och la mig. Antar att jag kommer att vara lika trött idag när jag ska springa på stan med alla andra som är ute i sista minuten.

Världens bästa

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...