30 december 2010

Redan torsdag

Hjälp vad tiden bara springer iväg, det känns ju som om det var julafton igår.

Idag är det shopping som står på schemat. Goa Karro är snäll och passar trollen medans jag är nere. Att åka ner med två småbarn på mellandagsrean är inget jag känner för. Listan med vad som ska handlas blir bara längre och längre. Som tur är så är det mest billiga grejer, det dyraste är en elektrisk tandborste jag hade tänkt att köpa på Claes.

Men innan det ska jag se till att få i mig morgonkaffet och göra mig i ordning. Vad ska ni göra idag?

Follow Liliths liv och leverne

4 kommentarer:

Evelina sa...

Tack så jätte mycket =) Vad glad jag blir =)

Jessica sa...

Städdag hade jag tänkt. Tvätt, nya sängkläder och dammsuga. Får se hur mycket jag orkar ^^ Shoppa låter mycket roligare!

karolina sa...

jag ska damsuga,måla om naglarna o plocka bort julen o se till busungarna idag ;)

Linda sa...

Jag har vart och handlat inför i morgon. Allt klart nu skall jag bara ta tag i hemmet också så har jag vart så duktig så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...