15 januari 2011

Härligt, härligt

Vilken härlig dag vi har haft, både jag och trollen. Grannen fyllde ju år så vi skulle dit och fira henne. Jag hade ju tänkt att vi skulle vara där i ungefär en timma eftersom jag har lite sociala problem och jag inte klarar av mycket folk under en längre period. Det skulle också vara mycket barn där vilket gör att det blir hög ljudvolym och det klarar jag inte heller av nån längre stund.

Men jag hade supertrevligt och barnen hade jättekul. Jag hade tänkt att vara där i en timma, men vi var där i nästan sju timmar! Ja det var mycket folk men alla var supertrevliga och lätta att prata med. Det kändes inte krystat som jag alltid brukar uppleva det i såna miljöer. I vanliga fall vet jag inte vad jag ska säga utan sitter oftast tyst. Men inte idag. Alla var så lätta att prata med. Hade inte Leo varit så trött att han nästan somnade ståeendes så hade vi stannar längre. Det kanske låter fjantigt för er, men sju timmar i en miljö med mycket folk är rekord för mig och jag mår superbra.

När vi kom hem var ungarna helt slut och ville inte ha något att äta utan ville bara ha frukt. Medans de åt frukt fick de titta på tecknat för att varva ner och sen var det sängen. De gjorde i ordning sig och hamnade i säng i rekordfart, de var verkligen slutbusade.

Och nu sitter jag här under filten och tittar på serier och är slut jag också. Men det är en skön trötthet, inte trötthet av stress och ångest som jag brukar ha efter såna här dagar. Så tack så mycket Micke och Janna för en supertrevlig dag.

Trött och med huvudvärk men väldigt nöjd

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Janna sa...

Tack själv för en underbar dag och för presenten:) Ni är ALLTID välkomna hit, glöm aldrig det! <3

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

sv Jag hade det awesome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...