15 januari 2011

Älskade troll och älskade sömn

Jag fick en smärre chock när trollen kom in och väckte mig och sa att de ville ha frukost. Jag tittade på klockan och hon var nämligen nästan 12. Så idag är jag pigg och utsövd och har massor med energi. Somnade ju nämligen på en gång när jag gick och lade mig igår så jag fick sova nästan tolv timmar.

Idag ska vi på kalas. Grannen fyller år och ungarna har tjatat och tjatat sen jag berättade att vi skulle dit. Jag hade ju tänkt att bädda rent i trollens sängar idag och lite annat smått och gott, men med tanke på att vi ska vara där klockan två så känns det inte riktigt som om jag kommer att hinna det. Tur att det är en dag i morgon också då.

Vad ska ni hitta på idag?

Utsövd och full av energi

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Skönt att du fick sova ut :)

Idag ska jag på fest, klädd som ett sunk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...