21 januari 2011

Trött och nöjd

Jag struntade i att göra pastapytt och så blev det korv och makaroner vill trollen för varken jag eller Rasmus var hungriga.

När jag stod och diskade efter maten så kom Janna över för att färga mitt hår, men först drack vi kaffe och pratade en hel massa. Sen kletade hon in färgen i håret och så blev det ännu mera prat.

Hon gick hem runt halv nio och då sköljde jag ur färgen. Det blev superbra och jag är jättenöjd.

Medan jag blåste håret torrt så gjorde trollen i ordning sig för sängen. På fredagar får de ju göra allt själva som att borsta tänder som jag gör på dem i vanliga fall.

När de krupit i säng så blev det cola och baconchips för mig och serier. Men nu är det sängen för mig, jag har varit trött sen jag gick upp. Så god natt.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...