30 mars 2011

Nu är vi halvvägs.

Nu är det onsdag vilket betyder att vi kommit halvvägs. Nu är det bara torsdag och fredag kvar, och på fredag eftermiddag så börjar helgen.

Två nätter i rad nu har Maja sovit utan att vakna en enda gång, vilket bara gör mig mer övertygad om att det var rätt beslut att berätta för henne. (Klicka här.) Och när Maja sover hela natten så betyder det att jag får sova hela natten, vilket varken hon eller jag har gjort på säkert en månad.

Idag blir det full fart här hemma. Måndags blev ju inte allt gjort eftersom att jag och Maja var iväg och klippte henne. Och igår fick jag ju oplanerat tillbringa två timmar med att åka hit och dit för att få min medicin, så idag finns det en hel del att göra här hemma.

Och jag har kommit fram till att tre timmar om dagen är jag pigg. Mellan klockan 8-11. Tre timmar! Resten av tiden är jag som en zombie, och strax efter halv tolv är jag så trött så att jag får frossa och måste gå och lägga mig och sova någon timma. Jag vet ju varför, det är återhämtning som pågår, men det är fruktansvärt irriterande för om jag råkar vara iväg de timmarna, som igår, så innebär det att det är så mycket som inte blir gjort.

Nu ska jag ta och fortsätta att dricka frukostkaffet och läsa bloggar innan det är dags att göra i ordning Maja för sexårs.

Gammal bild, men så här trött ser jag oftast ut

Follow Liliths liv och leverne

4 kommentarer:

carola sa...

så kul att du kikade in hos mig.
Glad att jag funnit dig.
Vi har inte lika diagnoser men vi kämpar mot lika saker.
Båda är vi föräldrar.

Min äldsta dotters pappa är "kriminell" låter illa men så är det.

Lägger till dig på bloglovin gör gärna samma som om du känner för.
Vill gärna ha dig som "bloggvän"

kram

carola sa...

ska lägga till dig så snart jag fixat nytt lösenord:)
Har olika här och där, mitt minne är ju inte som det ska.

Ha en trevlig daag

Natalie & Bella sa...

Ha ha lite sarkasm har ingen dött utav men människor är så känsliga ;) Min svärmor höll på att trilla av stolen när min bror höll på att dumma sig på Bellas dop ;)

Åsa sa...

Vad jobbigt att behöva ta det beslutet att berätta en sån sak, men ibland har man inget val Verkar som du gjorde rätt i a f :9 Jag har också haft såna problem med min dotter, så jag vet hur det känns. Lycka till!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...