27 april 2011

Allt kaffe i världen hjälper inte

Jag vet inte vad det är med mig. Senaste tiden har jag blivit så otroligt trött. Så där trött så att hur mycket jag än sover så hjälper det inte. Idag sov jag två timmar, och är fortfarande totalt slut. I vanliga fall om jag sover middag så sover jag ungefär en timma, sen vaknar jag av mig självt.

Men inte nu inte. Och jag kan inte lista ut vad det beror på. Det är inte en återhämtningsperiod, jag är inte på väg att bli sjuk. Jag är bara så totalt trött. Undrar om det kan vara för att jag inte kunde ta mina promenader förra veckan, för att trollen hade påsklov. Och den här veckan har jag ingen tid över förutom på fredag, då ska det promeneras.

Totalt slut, dygnet runt

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...