27 april 2011

Nyklippt och middagsvila

Jag blev lite smått irriterad när Leo skulle klippa sig idag. Jag hade bokat tid klockan elva för att vi skulle hinna hem till lunchen. Leo blir nämligen otroligt sur om han inte får i sig mat vid rätt tid.

Men nej, inte förens halv tolv blev det hans tur. Förklaringen gav jag inte myckeg för, att hon som hade tiden innan honom hade tjockt hår. Ska inte en bra frisör klara av att klippa toppar på en timma?

Han blev alla fall otroligt fin. Och nu ser man hans fina ansikte ordentligt. Han har väldigt feminina drag upptäckte jag på bussen hem.

Nu har vi fått i oss lunch i alla fall, magarna kurrade på oss båda två. Så medans Leo roar sig med att äta upp det sista av sitt påskgodis han har sparat så tänkte jag krypa ner i sängen med en bok tills Maja kommer hem.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...