06 april 2011

Alltid är det nånting som ska djävlas

Idag med posten fick jag brevet med nya tiden till mötet om stödfamilj. Den fjärde Maj tyckte de var lagom trots att jag förklarade när jag ringde första gången att det är akut och bråttom. Och ska man gå enligt den vanliga tidslinjen så kommer det att vara slutet av hösten/början på vintern när de ska börja att sova över hos den familj det blir. Då har deras pappa hunnit komma ut, gått på BC och lämnat prover för att bevisa att han är ren och börjat att ha dem igen. Så jag får ringa dem på fredag (hon har ingen telefontid imorgon då torsdagar är mötesdagar för kommunen här i stan) och tacka så mycket för att hjälp de gett mig när jag har bett om det.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Monica Andersson sa...

Jaha, det är rent ut sagt för jävligt. Vad fan sysslar dom med?
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...