19 april 2011

En släng av Borderline

Efter en toppendag så sa det bara pang. Den här gången var det ledsenheten som kom, både utan förvarning och utan anledning.

Det är nog en av få saker jag aldrig kommer att kunna vänja mig vid när det gäller Borderline, de oväntade och tvära känslokasten. Men jag har lärt mig att ju mer man kämpar emot och försöker att träng undan känslorna och ha ett "normalt" känsloliv, ju värre blir det. Så ikväll tillåter jag mig själv att vara ledsen och sorgsen helt utan anledning och hoppas på att morgondagen blir bättre.

1 kommentar:

carola sa...

Det är ju bara att rycka upp sig eller tänka positivit:)
Det är ju sånt man får höra såna gånger eller hur?

Usch inte är det roligt med dessa svängningar, ändras ju på en timme.
När man har borderline vad har man för mediciner då, behandling?

Förlåt om jag är för närgången..
kram och sov gott

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...