20 april 2011

Kan nån ta över det här ett tag?

Vilken härlig natt i natt. Först vaknade Maja några gånger och kom in. Försökte att få henne att krypa ner hos mig men hon ville ligga i sin säng. Efter många turer fram och tillbaka kom hon till ro vid två på natten.

Vaknar klockan fem av feberfrossa. Svetten rann men det kändes som om jag låg i frysen. 39 graders feber hipp hurra. Sen blev det inte mer sömn.

Vad det än är jag har så börjar det att bli väldigt irriterande. Sjuk med hög feber i några dagar, frisk en vecka, sjuk med hög feber i några dagar och så där håller det på. Det har varit så i en månad nu.

Helst hade jag velat krypa ner under täcket och sova några timmar, men det funkar inte riktigt att sjukanmäla sig som mamma med två troll hemma. Så nu blir det till att ta hand om hemmet. Efter lunch ska jag muta trollen med en film medan jag bäddar ner mig i soffan med en bok. Det lär ju inte bli någon utgång i morgon.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Therese - Lotusmamma sa...

Stackare! Det har varit precis likadant här de senaste månaderna. Är så förbannat trött på att vara sjuk!!! Hur orkar du ensam och med två barn?!?!?!
Power 2 u!!!
Jag hoppas det ska bli bättre nu när våren är här...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...