07 april 2011

Ge mig lite sömn!

Ännu en natt ifrån helvetet har vi haft här hemma. I natt var det Majas tur, jag tror att hon kom upp fem gånger p.g.a mardrömmar. Sista gången var hon halv fem på morgonen så jag stängde av alarmet klockan sex och så tog vi sovmorgon.

Så trollen får vara lediga idag, för Maja hade aldrig orkat med sexårs idag. Och är hon hemma så kan lika gärna Leo vara hemma också. Så idag har vi hemmadag. De slappar men det gör inte jag. Jag ska fixa och dona hemma, tvätta, bädda rent hos trollen och såna roligheter. Allt medan tjockkatten springer och jagar mina fötter var jag än går. Han har drabbats av knäpphet här hemma de senaste dagarna.

Nu ska jag se till att få på mig lite kläder och sätta igång. Hoppas att ni har en bra dag i solen.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...