11 april 2011

Härliga måndag

Nu är trollen nattade och stoppade i sina sängar. Själv sitter jag ute på balkongen och njuter av den sista solen.

Vilket kanonväder det har varit hela dagen, över 20 grader i solen. Maja gick hem ifrån sexårs utan jacka och när jag kom till dagis för att hämta Leo så var han också utan jacka. Själv var jag tvungen att gå ner i källaren på väg till dagis och hämta upp min tunna vårjacka.
När vi hade kommit hem ifrån dagis så kom lillebror över med min klädbeställning, bilder på allt fint kommer i morgon. Dock hade jag missat hälften så det får bli en till beställning inom kort. Då kanske jag ska komma ihåg tröjor till mig skälv också.

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med serier innan det är dags att krypa ner i sängen. Det ska bli spännande att se om jag studsar upp i sängen i morgon också.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...