26 april 2011

Härligt härligt

Idag hade jag bokat tvättstugan. Jag har inga rena badlakan kvar, och de vill jag gärna tumla annars blir de så stela och riviga. Så jag bokade 10-14 men hade sån tur att det bara var en maskin. Så jag var klar redan klockan tolv. Då åt jag lunch och sen kröp jag ner i sängen med en bok och slocknade rätt fort. Sen sov jag tills Maja kom hem. Så nu sitter jag här med en mugg kaffe och väntar på att det ska bli dags att hämta Leo. På vägen ska jag gå ner i källaren och lämna kartongen med vinterkläder jag packade ihop idag. Bye bye vinter, kom inte tillbaka på ett tag nu.



p.s Glöm inte att rösta på Leo här.
p.s.2 Glöm inte tävlingen om Pepsodent.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

carola sa...

längtar så efter en barnledig dag och hinna i kapp lite.
Har ingen energi nu.

Bara ledsen..

Mumsig din kaka såg ut.
kram och sov gott

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...