26 april 2011

Tvätterskan

En del har undrat om jag verkligen tvättar så mycket som jag skriver att jag gör. Svaret är, tyvärr för min skull, ja. Det är alltid en full maskin som går. Sen blir det en maskin med enstaka plagg som ska tvättas i skontvätt eller något. Det kan även vara en maskin med handdukar, disktrasor (ja jag har såna fiffiga som man kan tvätta så blir de som nya) eller ungarnas gympakläder. Sen brukar det bli några plagg när trollen har kommit hem och är riktigt smutsiga, då slänger jag det i tvätten på en gång för att det inte ska hinna bita sig fast i tyget.

Så här ser våran tvättställning ALLTID ut, fullt på båda sidorna.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Myran sa...

Bor ni i hus eller ni har tvättmaskin i lägenhet, eftersom att du kan tvätta så ofta? :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...