08 april 2011

Kväll och avslappning

Nu ligger trollen i sina sängar och det börjar att bli lugnt där inne. Leo har haft svårt att komma till ro om kvällarna sen jag möblerade om, jag tror att det är för att han inte ser Maja längre när de har lagt sig. Men nu börjar det som sagt att bli lungt där inne.

Själv sitter jag och tittar på wrestling, mitt fredagsnöje, och väntar på att Leo ska somna. Jag ska nämligen prova ett nytt fredagsmys ikväll. ICA har nämligen äntligen kommit med smörsmak på sina micropopcorn. Jag har i allafall aldrig sett det tidigare sett det.

Ja, så enkla är mina nöjen en fredagkväll och jag stortrivs. För en utomstående verkar mitt liv säkert otroligt tråkigt, men med allt kaos på insidan så är jag fullt nöjd med all tråkighet.

Nu har Leo somnat så nu blir det popcorn och cola.

På bilden: en Leo som är väldigt nöjd över att Maja var trött och hellre låg i soffan än åt fredagsmys. Mer åt Leo, tills Maja piggnade till och åt ikapp.


1 kommentar:

Cristin sa...

Då är det inte bara jag som ser värdet i dessa dyra teknikprylar? :-)
Barn har ju så mycket annat kul de kan hitta på.

Ditt fredagsmys ser jag föresten inte alls som något tråkigt, trots jag är en utomstående. Det liknar mitt mys med förutom att jag brukar köpa på mig för mycket sötsaker och vräka i mig tills fredagsmyset slutar med illamående i soffan :-)
Men det är underbart att bara få gotta sig i soffan och se någon film! Bra inledning till helgen,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...