22 april 2011

Långfredag

I natt vaknade Maja bara en gång, och rätt tidigt på natten så när trollen väckte mig strax före tio så var jag relativt utsövd.

Idag hade jag tänkt att hinna med allt det jag inte hann med igår, som att bädda rent inne hos trollen. Förutom det är planen att hinna med att vara i lekparken så länge som möjligt i eftermiddag. Men först och främst ska vi göra oss i ordning och gå och köpa fredagsmys och sylt och glass till pannkakorna jag ska göra till lunch. Sen hoppas jag på att mobilen ska pipa till med ett trevligt sms, vilket jag tyvärr inte tror att den kommer att göra.

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Här bär det av mot affären för att handla påskgodiset jag natruligtvis glömde igår!
Ha en underbar långfredag nu Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...