23 april 2011

Nu åker vi strax till Blåkulla

Nu är vi snart klara för att bege oss till mamma för att tillbringa dagen med god mat, fika och trevligt sällskap. Vi blev klara lite fortare än jag trodde, så jag passade på att slänga ihop en sockerkaka att ta med.

Men det är något konstigt med mina avlånga formar, för allt blir perfekt men det blir en bränd yta i botten. Och jag både smörjer och bröar dem noga. De kanske börjar att sjunga på sista versen.

Nu ska jag fixa det sista här hemma och och en halvtimma går våran buss. Får se om jag hinner med att blogga där borta. Ljuvligt med teknik som gör att man inte ens måste ha en dator för att kunna blogga, det var den stora anledningen till att jag valde den mobilen jag gjorde.

Har ni tid över så kan ni ju passa på att vara med i tävlingen om Pepsodent White. Ni har till den femte Maj på er.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Moa sa...

Fy för, det måste ha varit riktigt jobbigt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...