06 april 2011

Sömn är överskattat

Nu börjar det att bli dags att byta sömntabletter igen. Det tar länge och längre tid att somna, och så vaknar jag flera gånger per natt så jag är halvt död när alarmet ringer. I morse snoozade jag 25 minuter och hade det inte varit för att Maja skulle gå upp så hade jag nog snoozat i 25 minuter till.

Idag hade jag tänkt att hinna med att baka mer till Majas kalas nästa lördag (och försöka att komma ihåg att maila folk om när hon har kalas). Sen har vi ju det vanliga som ska göras hemma. Sen ska jag stirra på mobilen och vänta på att få veta om mitt paket kommer idag, fast jag tippar på att det blir imorgon eller fredag.

Ute är det grått och mulet och jag har tappat flera timmars sömn, men det gör inget. Det känns som om det kommer att bli en bra dag idag.

Morgonmys är ett måste innan frukost

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...