01 maj 2011

Feber och sömnbrist

Idag blir det inte mycket gjort här hemma känner jag.

Vaknade mitt i natten och hade svårt att somna om. Låg och vände och vred på mig i några timmar innan jag lyckades komma till ro och sen vaknade jag tidigt i morse med feber.

Så allt det där jag hade tänkt att göra idag får bli gjort en annan dag istället. Däremot så kommer pappa och lillebror över lite senare. Pappa ska hjälpa mig att välja ett pensionssparande och lillebror har en beställning han kommer över med.

Fram tills dess hade jag mest tänkt att ligga i soffan och läsa efter att jag gjort det mest nödvändiga hemma. I morgon ska jag vara frisk igen har jag bestämt för då har jag saker som måste göras.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...