02 maj 2011

Måndag, lösa tänder och läkarbesök

Nu är en ny vecka här och än så länge har den börjat bättre än hur den förra slutade.

Både jag och trollen vaknade på bra humör. Hur skönt det än är med helg så gillar vi alla tre vardag och rutiner bäst.

Vid frukostbordet kunde jag och Leo glatt konstatera att han har fått sin första lösa tand sex dagar innan hans femårsdag.

Idag har jag massor jag ska hinna med. Klockan två har jag läkartid för att byta ut Sobrilen mot något som funkar. Och innan dess ska jag hinna med att veckohandla efter att jag har lämnat Leo på dagis, tvätta så många maskiner som möjligt, baka till Leos kalas på lördag och sen allt det vardagliga här hemma. Ska även försöka att hinna med ett inlägg om senaste leveransen av kläder vi fick hem igår. Hela den här veckan är överfull med saker som måste göras så nu är det lika bra att sätta igång.

Vad ska ni göra den här veckan?




p.s. Glöm inte bort att vara med i tävlingen om Pepsodent som avslutas på torsdag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...