26 juli 2011

Ändrade planer och pizza

Marre hörde av sig och undrade om vi kunde fika i morgon, det hade krockat lite i planeringen. Självklart gick det bra. Jag är ju trots allt tjejen med världens mest meningslösa liv, så att jag skulle ha något inplanerat är inte så stor chans.

Trollen tillbringade i stort sett hela dagen ute i lekparken, tills det började att spöregna. Maja har fått en kompis också, de bytte telefonnummer med varandra idag. Shit, snacka om att min lilla tjej börjar att bli stor när hon till och med ska ringa kompisar.

Regnet öste ner hela eftermiddagen, så trollen och jag lyxade till det med pizza. Både Maja och jag hamnade i någon form av matkoma och låg i var sin ände av soffan och bara led, hon tittade på tv och jag läste. Leo däremot, som smällde i sig en hel pizza var lika pigg som alltid. Ibland undrar jag om han äter batterier innan jag går upp.

Nu är det döda timman, och allt som ska göras hemma är redan gjort. Jag ska nog sätta mig och leta efter bloggar som kan vara intressanta. Har ni några förslag?

Vardagslyx en regnig tisdag, hårbollen ville också ha


Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Mammabea sa...

Tack för svaret :)

Lägg upp ett inlägg om bloggar du följer! Jag är också på jakt efter nya, så kanske jag kan sno några av dig ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...