19 augusti 2011

Fredag med full fart.

Idag blir det full fart hela dagen.

Efter att jag har lämnat Leo på dagis ska jag gå till fastighetsbolagets kontor och kolla min tagg, den har nämligen fått ett eget liv. Igår fick jag hålla på i en evighet för att komma in i tvättstugan och hämta min tvätt, och när jag skulle in i trappen så slutade det med att jag fick använda porttelefonen.

Sen bär det av ner på stan där jag ska lämna in en hög med papper, hämta papper ifrån ett annat ställe och köpa födelsedagspresent till mamsen. Det var lite mycket som hände precis innan hon fyllde så hon får den i efterskott. Jag ska även till apoteket och hämta ut medicinen med dosändringarna, så ikväll får jag sova gott äntligen.

Sen är det hem och fixa det sista hemma och sen kommer mamsen efter att hon har slutat. Hon ska följa med och hämta trollen och handla fredagsmys.

När hon har åkt så är det middag, fredagsmys och när trollen väl kommit i säng vid åtta så blir det serier och sängen för mig.

Hej fredag, är du här igen

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...