17 augusti 2011

Sovmorgon på helt fel dag.

I morse blev jag väckt av Maja som undrade om jag kunde hjälpa henne att skala bananen. Jag tittade på klockan och fick en chock. Halv nio! Vi ska ju börja göra oss i ordning för att gå till dagis tio minuter efter det. Men så blir det när sömntabletterna inte hjälper och man bara får någon timmas sömn per natt. Till slut är kroppen så slut så man däckar av ren utmattning och då hör man inte alarmet.

Så jag flög upp och fick fram frukost till trollen. Medan de åt frukost plockade jag fram kläder, ringde och ombokade mitt besök hos läkaren klockan tio till en telefontid istället och ringde dagis och sa att vi skulle bli sena.

Så nu är trollen lämnade och jag sitter här med mitt frukostkaffe som jag inte hann med tidigare. Snart ringer min läkare så det ska bli spännande att se vad han säger. Jag vet redan vissa saker han inte kommer att gå med på, som att byta sömnmedicin så att jag får sova ordentligt. Men som tur är så slutar han snart så då får jag en ny läkare som förhoppningsvis är lite mer vettig.

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Alexandra sa...

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

Jessica sa...

Men har man inte rätt att välja läkare? Jag har bytt flera gånger tills jag hittade någon som jag trivdes med..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...