13 augusti 2011

Kalas och Winx

I morse hade jag en liten kille som sprang in till mig var tionde minut och frågade hur mycket klockan var. Klockan tio över tio skulle ju Winxmaraton börja på Nickelodeon, och det är det bästa Leo vet. Han har filmer, kläder, figurer, filtar, väskor, plånbok, tidningar. Ja, allt som går att ha. Så det blev inte mycket till sovmorgon för mig inte.

Idag ska vi ut på landet och fira världens bästa mamma. Hennes sambo kommer och hämtar upp oss runt klockan två i eftermiddag så jag tyckte att jag kunde ligga kvar i sängen till klockan tio i morse.

Nu sitter trollen och äter frukost, jag dricker andra gigantiska muggen med kaffe och vaknar till liv. Sen blir det en dusch och se lite ordentlig ut och sen fixa och dona hemma tills vi ska iväg.

Överlycklig, med Winxtröjan på


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...