26 augusti 2011

Sista dagen på veckan som alarmet ringer

Det enda som fick mig att ta mig upp ur sängen i morse när alarmet ringde var att påminna mig om att det är fredag, och därför sovmorgon i morgon.

Idag ska Leo till BUP och träffa sin psykolog för första gången. Hon vill lära känna honom lite för att se om han verkar att behöva en utredning eller inte. Så inget dagis för honom idag, utan vi ska ha en mysdag ihop.

I eftermiddag när Maja kommit hem ska vi gå och posta brevet till deras pappa, och sen köpa fredagsmys och lördagsgodis. Jag ska försöka att hinna med att betala räkningarna också. Körde en snabb huvudräkning och kom fram till att när räkningarna är betalda kommer saldot att vara trevligt att titta på. Som tur är för Maja behöver skor till gympan och Leo behöver nya gummistövlar.

Maja håller på att göra sig i ordning, Leo äter frukost och jag ska också se till att få på mig lite kläder. Trevlig fredag.

Ikväll ska vi fredagsmysa


Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Hoppas ni får en smidig fredag nu då :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...