24 augusti 2011

Vad roar man sig nu med?

Nu är jag klar med allt hemma, förutom tvätten som är klar om en timma. Därför vore det bra om storhandlingen blev levererad innan tvätten. För då kan jag packa upp den, sen hänga tvätt och efter det äta lunch och gå och lägga mig en stund.

Vi brukar få leveransen rätt tidigt, så om jag har valt leverans 10-14, så brukar vi få den strax efter tio. Men bara för att jag idag vill ha den så tidigt som möjligt så att jag kan lägga mig, så kommer den säkert strax innan klockan två.

Nu ska jag roa mig med menlösheter i väntan på tvätt och storhandling, och så ska jag försöka att inte somna under tiden. Hjälp, jag har verkligen helt slut på energi för tillfället.

I stort behov av vila och påfyllning av energi


Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte ge dig en trevlig kommentar.

Du är en mycket vacker tjej.

Micke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...