14 augusti 2006

Jag fattar inte

Nu har jag råkat snubbla över en hel massa bloggar som enbart handlar om deras ex. Konstigt nog så säger sig alla ägare till dessa bloggar att de har kommit över sina ex, de har gått vidare men deras ex har inte gjort det osv osv. Ursäkta mig, men om man lägger ner all sin tid på att blogga om en annan människa, då anser inte jag att man gått vidare. När man går vidare så lägger man ner allt intresse om den personen, sen kvittar det om det är nedskrivet i bloggformat eller i filofax, på kvitton eller vad det nu är.

Det roligaste var ändå bloggen jag läste om en som anser att hans ex är en s.k stalker. Han yttrar dessa ord på fullaste allvar i ett inlägg, sen att alla andra 100 inlägg handlar om vad hans ex gör, det anser han inte tyda på att han är en stalker.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...