05 december 2008

Jag är kär


Satt här och var lite emo för mig själv. Saknade trollen, och det var inget bra på tv. Så jag började rota runt efter nånting att titta på. Upptäckte att jag hade första säsongen av Californication liggandes. Fråga mig inte varför, för vad jag kan minnas så har jag inte ens hört talas om den serien. Men sen har jag å andra sidan minne som en guldfisk.

Vart var vi? Jo just ja, Californication. En av de bästa serierna någonsin. Jag är helt förälskad. Efter fem avsnitt, när jag skulle köra igång cd2 så upptäckte jag att jag inte gått på toaletten, inte ätit kvällsmat, inte ens märkt att världen existerar.

Så nu ska jag gå och kissa, sen ska jag fixa nåt att äta och efter det ska jag krypa upp i soffan och njuta av resten av säsongen. Det här kan bli en lång natt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...