03 oktober 2009

Pojkvän på rymmen

Halv sex vaknade Leo och tyckte det var morgon. Jag hade alla planer på att somna om, tills jag upptäckte att I faktiskt inte var kvar här. Då kunde jag inte somna om och gick upp. Skickade ett sms till I och fick ingen leveransrapport. Försökte ringa och upptäckte att hans mobil inte var på.

Den logiska delen av mig säger att han hade problem med att sova och gick hem för att bada, istället för att störa oss när vi sover och bada här. Och troligtvis har hans batteri till mobilen dött vilket händer allt för ofta, och sen har han somnat i soffan framför tvn som han alltid gör.

Den känslomässiga delen av mig går in i fullt katastrofläge och tänker sig att han gick här ifrån, stängde av mobilen och gick och hittade på dumheter.

Jag kan garantera att det är det logiska alternativet som är rätt. Men han kunde fan ha lämnat en lapp eller nåt! Det kommer inte vara kul att vara I när han kommer tillbaka kan jag upplysa om.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...