19 december 2009

Namnlös

Inttu har mobbat mig för a+t jag lagt in alla bloggar i mobilens rrsläsare och nu tillbringar den mesta lediga tiden under filten i soffan och läser bloggar.

Och när jag väl lyckades ordna så att jag kan blogga från mobilen så började han att mobba mig ännu mer. Men jag tror att han gillar det för då behöver jag inte sitta vid datorn och läsa och skriva vilket gör att det blir mer tid för honom att sitta på facebook och spela mafia wars och farmville. Så oftast ser jag honom som på bilden ovan. Den taskiga bildkvaliten är för att mobilens kamera och jag inte är riktigt överens om hur bilder ska se ut.

Men nu måste han snart slita sig för att bära tvätten åt mig eftersom jag lyckades få ryggskott igen när jag bakade

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...