16 december 2009

Världens sämsta mamma

I natt runt klockan två kom Leo in gråtandes och sa att han hade kissat. Jag kunde inte för allt i världen förstå varför han var ledsen, för jag tyckte att han var jätteduktig som hade gått upp och kissat. Så jag gav honom massor med beröm och följde med in i sovrummet för att stoppa om honom igen. Men han var fortfarande ledsen över att han hade kissat så jag la mig hos honom en stund. När han lugnat sig gick jag in till sängen igen.

Strax därefter började han att gråta igen så jag gick in och la mig hos honom igen och så där höll vi på några vändor tills han till slut somnade.

Sen idag när jag skulle plocka undan smutstvätten så upptäckte jag att hans pyjamas var dyngsur.
Gick och kollade hans säng och visst, han hade ju kissat i sängen. Inte konstigt att han var ledsen och inte kunde somna.

Idag kommer dagen att gå i Sobrilens tecken helt klart

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...