14 mars 2010

Badar i väskor

Idag efter att jag hade slängt i en maskin med tvätt så följde jag med Karro till ICA. Tanken på att bara stanna inne och ta hand om tvätten när det var så fint väder ute fick det att krypa i kroppen. Så som tur var skulle Karro handla lite så jag fick en ursäkt till att komma ut.

På väg hem från affären frågade Karro om jag ville följa med upp på en kaffe, och eftersom att det var ett tag kvar tills tvätten skulle in i tumlaren så sa jag ja.

När vi står ute på balkongen så nämner jag nånting om att jag är i desperat behov av nya väskor eftersom både min lilla och stora väska är på väg att ge upp. (Ja, trots att jag är tjej så har jag inte en hel samling väskor.) Karro har en svaghet för väskor, en STOR svaghet. Så det slutade med att när jag gick hem så hade jag båda händerna fulla med väskor. Jag fasar för när jag och Inttu ska ner på stan i morgon och jag måste välja vilken väska jag ska ha.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

ScDzTeam sa...

Oh herre min gud. Finns det nånting du inte har besluts ångest för?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...