27 april 2010

Inget vettigt alls

En omformaterad dator senare och dim-funktionen och sleep funkar fortfarande inte. Så det blir till att skaffa sig en ny laptop, ska bara komma på varifrån jag ska få 4500kr ifrån. Undrar om man kan sälja pojkvännen eller nåt av trollen.


Nu är jag nästan klar med min morgonrutin vilket innebär att dricka massor med kaffe, röka lite och duscha. Dock får duschen vänta för varmvattnet är avstängt till klockan fyra i eftermiddag, de håller på att byta pannan här. Hela dagen kommer att bli förstörd nu när jag inte kan duscha när jag brukar. Jag är en rutinmänniska och bryts rutinen så blir det bara fel fel fel.

Annars händer det inte så mycket idag. Ska vika fyra kassar med tvätt som bara skriker om att få hamna på sina platser, fixa och dona lite här hemma och sen iväg till dagis för att lämna av Leos overall och regnjacka. Bara för att det är soligt idag behöver det inte betyda att det inte blir minusgrader och snö i morgon.

Måste betala räkningar idag också och nån gång mellan klockan 17-19 kommer våran storhandling. Det är lika underbart varje gång. Man bara loggar in och klickar lite och sen bestämmer man vilken tid de ska komma och lämna allt. Så ni människor i Eskilstuna. Börja med ICA Ekängens hemkörning.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...