28 april 2010

Jag och min muff del 2

För någon månad sen var jag och min muff inte överens om ni kommer ihåg. Jag fick något böldliknande som jag var livrädd att de skulle skära upp. Men jag fick en kur antibiotika och sen var allt finfint igen. Tills när jag bytte p-piller för en månad sen ganska så exakt. För då fick jag mens (jag antar att de killar som började läsa det här inlägget nu har slutat och raskt klickat sig vidare) och därmed kom min böld tillbaka. Nu är det två saker som stör mig. Det första är att jag faktiskt fick mens, vilket jag inte hade med de gamla p-pillrena så nu har jag bytt tillbaka. Det andra som stör mig är bölden i sig. Och att jag måste tillbringa dagen på vårdcentralen när jag har en massa annat som jag ska göra. Som att baka bröd. Men nej då, nu får jag åter igen ligga på en brits och vissa muffen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...