23 april 2010

Leksaker

Jag har tre barn, varav två är så små så att leksaker fortfarande är sånt man köper i leksaksaffärer och inte bara tekniska prylar. Leksaker är dyra om man är ensamstående med tre barn, i alla fall om man vill ha leksaker som håller. De billiga vi har köpt har gått sönder efter bara någon månad.
För att inte tala om att jag hatar att springa i leksaksaffärer. Det piper, tjuter, låter och blinkar precis överallt. Barn springer runt benen på en och hela min kropp protesterar. Plus att jag hatar shopping på det stora hela. Förutom shopping på nätet. Jag kan sitta i timmar och surfa runt med en kopp kaffe. Därför blir jag så glad när man kan köpa leksaker online, och dessutom till bra priser och bra kvalitet. Nu ska jag shoppa till Leos födelsedag genast.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...