22 april 2010

Lite extra sömn

Jag tog en liten sovmorgon idag. Jag går alltid upp så fort larmet ringer, men i morse stängde jag bara av det och somnade om. 40 minuter senare kommer Inttu in och väcker mig. Men inget ont som inte har något gott med sig, för jag upptäckte att vi trots det kom iväg till dagis i tid, utan att behöva stressa. Så nu kan jag hädan efter sova 40 minuter längre varje morgon.

Idag blir det så lite som möjligt gjort. Ska strax hoppa in i duschen. Efter det ska jag slänga ut lite grejer på Tradera och sen vika tvätt. Sen blir det nog att ligga och titta på serier tills det är dags att gå och hämta trollen på dagis. Det känns som en sån dag idag när det vräker ner blötsnö och är allmänt ligga-i-sängen-hela-dagen-väder.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...