10 april 2010

Slött och skönt

Vilken härligt skön dag jag har haft. Till en början vaknade jag inte förens halv nio, det är ovanligt att jag sover så länge.

Sen småpysslade vi lite här hemma och tog det vardagliga. Efter det satte vi igång att flytta runt på frysen i köket och vända på bordet. Före och efter-bilder kommer senare. Ska få upp några hyllor på väggen först också. Men ett litet tips för er som har köpt en stor frys; Dammsug bakom den typ varannan månad eller så. Jag blev illamående när vi flyttade på den och jag såg hur mycket skit som låg där.

Lite lunch på det, köttfärssoppa och macka, och sen ligga sked i sängen i två timmar och titta på serier. Det är receptet på en perfekt lördag när det är grått och trist ute.

Nu sitter jag här och dricker kaffe och funderar på om jag ska gå till Lidl eller inte. Det är ju som sagt pissväder ute, men de har ju så goda baconchips, och det tar ju bara 10 minuter fram och tillbaka. Ska se om jag kan locka med mig Inttu ut på en promenad.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...