19 maj 2010

Bleh

Idag är en riktig skitdag. Den enkla förklaringen till det är att jag fått för lite sömn. När jag får för lite sömn blir jag sur och grinig. Och inte blev det bättre av att jag bad Inttu sätta på lite kaffe medans jag vattnade blommorna och fick till svar att det var slut. Ja men då ser man för fan till att köpa hem nytt innan det tar slut. Jag vet inte hur många gånger nånting tagit slut och man inte upptäcker det förens man ska ta nytt för att han inte sagt till.

Sen skulle jag rulla cigg och tobaken är så blöt att den inte går att rulla med än. Han skulle ha blötlagt ny tobak i söndags efter att han malt den. Men glömde så klart bort det så gjorde det i måndags, vilket innebär att den inte hunnit torka tills den andra tobak han malde innan var slut. Så nu måste jag spendera mina sista pengar på ett satans paket cigg för att han glömde blötlägga tobaket trots att det stod uppskrivet.

Ja nu märker ju själva hur trevlig jag är idag. Visst, såna här saker stör mig i vanliga fall, men inte i närheten av hur förbannad jag är över dem idag.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...