05 maj 2010

Ingen har sån tur som jag

Idag är allt upp och ner. Eller det är väl jag som är det mest. Pendlar mellan att vara jättesur och jätteglad. Tror jag har hunnit med tio olika känslolägen sen vi var och lämnade på dagis i morse.

Det är då jag faktiskt inser vilken satans bra pojkvän jag har skaffat mig. Inte nog med att han står ut med att jag är som jag är när jag är det. Idag har jag möte med mitt personliga ombud klockan två. Vilket gör det väldigt tveksamt att jag kommer att hinna hämta på dagis klockan tre. Inga problem, han går gärna och hämtar dem när jag bad honom igår.

Sen kollade jag almanackan och ser att i morgon klockan 10:30 ska jag vara hos tandläkaren. Vilket skapar ett litet problem med tanke på att jag lämnar dem 9:30 och sen ska jag hem och duscha och göra mig i ordning vilket tar ungefär 40 minuter. Sen tar det ytterligare 30 minuter att gå dit. Och ja jag duschar länge med tanke på min oförälskelse (jag vet att det inte är ett ord!) i kroppsbehåring så jag rakar mig dagligen. De som har en normal IQ vet att den mattematiken inte går ihop. Inga problem, han lämnar dem. Utan att jag behövde fråga, det var han som sa att han kunde lämna.

För att inte tala om morgonen. Jag går upp och går ut och tar min morgoncigg. Under tiden så häller han upp kaffe åt mig och bär ut laptopen till sovrummet. Fattar ni vad bortskämd jag är. Han ställer upp i alla lägen oavsett vad det gäller. Jag älskar dig mest i hela världen sötnöt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...