04 maj 2010

Life's good

Jag går omkring och har en känsla i kroppen om att jag är så förfärligt nöjd med livet just nu. Det känns som att allt går min väg nu. Jag har tre underbara barn som jag får nöjet att se utvecklas hela tiden. Jag har världens bästa pojkvän som finns med mig i vått och torrt även om vi ryker ihop med jämna mellanrum. Jag har fantastiska vänner som jag inte skulle klara mig utan. Jag har ett personligt ombud som verkligen kämpar för mig och för att jag ska få det jag behöver för att komma vidare i livet.

Jag går omkring och bara njuter för tillfället, och försöker att fånga in varenda känsla och spara. För det är såna här stunder som gör att man orkar med de gånger allt går och helvete och man bara hatar hela världen. Men för tillfället älskar jag er alla.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...