04 maj 2010

Mammablogg

Min blogg har gått ifrån att handla om allt och ingenting till att bli en mammablogg. Jag gillar det inte riktigt, mest för att jag själv tycker sånt är aptråkigt att läsa. Men just nu händer det inte så mycket i mitt liv, det finns helt enkelt ingenting att skriva om förutom vad som händer med trollen. Jag får väl sätta igång ett jättegräl med Inttu eller nåt för att ha nåt att skriva om.

Eller jo, tittar man i min almanacka så händer det massor. Nästan varje dag står det något skrivet. Men det är mest 10-14 tvätta, 10:30 tandläkare, 12:00 psykolog, 14:00 ADHD-utredning. Så det händer saker hela tiden, men hur spännande är det att läsa om?

Som idag så står det 10-14 tvätta. Så jag kan väl upplysa er om att jag ska tvätta en maskin med mörkt, en rosa, en ljus och en med underkläder. Efter att jag har tvättat klart så ska jag boka en tid i mattvättstugan för att äntligen få tvätta badrumsmattan som Leo lyckades kissa ner. Ja, så spännande är mitt liv för tillfället.

Fast fram tills jag har något intressant att skriva om så kan ni ju alltid titta och beundra den otroligt fina headern som Heidi gjort till mig. Med bunnysar och playboyfont. Haha jag trodde att hon skojade när hon berättade att det faktiskt fanns två olika playboyfonter. Man blir aldrig för gammal för att lära sig tydligen.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...